#WK 17. Na de 1-5 zijn Frank en Franky zeker: "De Gouden Driehoek moet blijven staan"

#WK 17. Na de 1-5 zijn Frank en Franky zeker: "De Gouden Driehoek moet blijven staan"

Sjotcast · 2026-06-27
We did it! De Rode Duivels stomen als groepswinnaar door na een knalprestatie tegen Nieuw-Zeeland. Frank en Franky strooien met complimenten voor bondscoach Rudi Garcia en zijn teammanagement, maar richting volgende ronde zijn ze duidelijk: “De Gouden Driehoek moet blijven staan”

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Sjotcast

Sjotcast is de voetbalpodcast van Nieuwsblad. Doorheen het seizoen elke maandag om 16u en tijdens de week met gasten of specials.

Waar kun je luisteren?

Apple Podcasts Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afleveringen