
#9 - Julie Kerkhof (Danone): ‘Een merk is het resultaat van je waarden, niet andersom’
Gezonde en duurzame producten vinden alleen hun weg naar de consument wanneer ze ontwikkeld worden vanuit diens echte behoeften. Dat heeft Julie Kerkhof aan den lijve ondervonden. Als Chief Marketing Officer bij voedingsproducent Danone koppelt ze die consumentgerichte benadering aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid: duurzame en gezonde voeding voor iedereen toegankelijk maken.
Op zoek naar meer?
CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks.
Volg ons ook ...
op het dossier CMO voices op tijd.be via Apple Podcast en SpotifyCredits:
Host: Danny Devriendt Een initiatief van UBA & TrustmediaSee omnystudio.com/listener for privacy information.
CMO voices
Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelen ze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld van marketing? Van welke campagnes van concullega’s hadden ze gehoopt dat ze zélf hadden bedacht? We verkennen de geheimen achter de mooiste merken en wat hen zo speciaal maakt.
- Aantal afleveringen: 9
- Laatste aflevering: 2025-05-28
- Zaken en persoonlijke financiën Ondernemerschap Marketing