
#7 - Marilyn Debisschop (Telenet): In communicatie is een simpele sorry soms niet genoeg’
Op zoek naar meer?<\/p>
CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus), Camille Audet (AXA), Valérie Morfitis (Unilever) en Etienne Bachellier (Alken-Maes).<\/a><\/p> Volg ons ook ...<\/p> op het dossier CMO voices op tijd.be<\/a> via Apple Podcast en Spotify Credits:<\/p> Host: Danny Devriendt Een initiatief van UBA & Trustmedia
Als merk- en communicatiedirecteur van Telenet weet Marilyn Debisschop als geen ander hoe je relevant blijft in een markt die razendsnel verandert. Hoe trek je klanten en partners aan? Hoe breng je technologie en connectiviteit tot leven via branding en storytelling? ‘Met empathie.’
Op zoek naar meer?
CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar de afleveringen met Aude Mayence (Delhaize), José Fernandez (D’Ieteren), Aurélie Denayer (Proximus), Camille Audet (AXA), Valérie Morfitis (Unilever) en Etienne Bachellier (Alken-Maes).
Volg ons ook ...
op het dossier CMO voices op tijd.be via Apple Podcast en SpotifyCredits:
Host: Danny Devriendt Een initiatief van UBA & TrustmediaSee omnystudio.com/listener for privacy information.
CMO voices
Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelen ze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld van marketing? Van welke campagnes van concullega’s hadden ze gehoopt dat ze zélf hadden bedacht? We verkennen de geheimen achter de mooiste merken en wat hen zo speciaal maakt.
- Aantal afleveringen: 9
- Laatste aflevering: 2025-05-28
- Zaken en persoonlijke financiën Ondernemerschap Marketing