
#2 Katrien Herwege (Eneco): ‘Kunnen we voor eens en voor altijd stoppen met de term marketingblabla?’
De tweede aflevering van de podcast CMO voices verwelkomt Katrien Herwege. Zij vroeg zich af of haar marketingpassie voor Fast Moving Consumer Goods ook zou standhouden in andere sectoren en koos in 2023 voor de duurzame energieleverancier Eneco. ‘Geen enkele dag wordt hetzelfde, beloofden ze. Jaja, dacht ik. Maar ze hadden gelijk.’
Op zoek naar meer?
CMO Voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar aflevering 2 met José Fernandez, Chief Customer Experience, Marketing & Digital Officer bij D’Ieteren
Volg ons ook ...
op het dossier CMO voices op tijd.be via Apple Podcast en SpotifyCredits:
Host: Danny Devriendt Een initiatief van UBA & TrustmediaSee omnystudio.com/listener for privacy information.
CMO voices
Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelen ze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld van marketing? Van welke campagnes van concullega’s hadden ze gehoopt dat ze zélf hadden bedacht? We verkennen de geheimen achter de mooiste merken en wat hen zo speciaal maakt.
- Aantal afleveringen: 10
- Laatste aflevering: 2025-06-25
- Zaken en persoonlijke financiën Ondernemerschap Marketing