#1 Ewoud Van Der Heyden (BMW): ‘Nee, een BMW verkoopt zichzelf niet, daar wordt héél hard aan gewerkt’

#1 Ewoud Van Der Heyden (BMW): ‘Nee, een BMW verkoopt zichzelf niet, daar wordt héél hard aan gewerkt’

CMO voices · 2024-09-18

In de eerste aflevering van de podcastreeks CMO voices vertelt Ewoud Van Der Heyden dat hij voor zijn negende verjaardag al een bezoek wilde brengen aan het BMW-museum in München. Ondertussen werkt hij 26 jaar bij de Duitse autobouwer, sinds 2020 als marketing director BMW Belux. ‘Vroeger wilden mensen met hun auto tonen hoe succesvol ze waren. Nu willen ze tonen hoe ze bijdragen aan een duurzame toekomst.’

Op zoek naar meer?

CMO Voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Luister hier naar aflevering 1 met Aude Mayence, Vice President Marketing & Digital bij Delhaize Belgium.

Volg ons ook ...

op het dossier CMO voices op tijd.be via Apple Podcast en Spotify

Credits:

Host: Danny Devriendt Een initiatief van UBA & Trustmedia

See omnystudio.com/listener for privacy information.

CMO voices

Geef toe, wat spreekt nog meer tot de verbeelding dan mensen die merken groot maken? Hoe spelen ze het klaar? Waar halen ze zelf hun inspiratie? Wat vinden ze fundamenteel in de wereld van marketing? Van welke campagnes van concullega’s hadden ze gehoopt dat ze zélf hadden bedacht? We verkennen de geheimen achter de mooiste merken en wat hen zo speciaal maakt.

Waar kun je luisteren?

Apple Podcasts Logo Podtail Logo Google Podcasts Logo RSS

Afleveringen